Доступ до публічної інформації | Звіти та поширені відповіді
Звіти та поширені відповіді

Звіт за 2017 рік

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних про роботу зі зверненнями громадян у Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування районна державна адміністрація направляє статистичний звіт про підсумки проведеної у 2017 році роботи згідно з вимогами зазначеного Указу за формою, що додається.

Районна державна адміністрація повідомляє, що за звітний період до райдержадміністрації надійшло  274 звернення від мешканців району (в 2016 році – 438 звернень), з них 140 – письмових  звернень та 134 - усних, а це відповідно на 62 звернення письмових та на 6 усних звернень менше, ніж у 2016 році.

До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося 1337 громадян, що на 157 звернень більше, ніж у минулому році.        

         До органів місцевого самоврядування надійшло 2128 звернень, що на 222 звернення менше, ніж у 2016 році.

         Із усієї кількості звернень є 10 повторних,  13 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло - 57 звернень, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 50 звернень,  інвалідів – 128 звернень, ветеранів праці – 13 звернень, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1 звернення,  «дітей війни» - 37 звернень.

         Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання  аграрної політики та земельних відносин – 642 (29 %);  соціального захисту - 580 (24 %),  забезпечення законності та охорони правопорядку, запобігання корупції – 84          (3 %), житлової політики – 83 (3%) .                                                               

За 2017 рік головою райдержадміністрації розглянуто 140 заяв про надання дозволу на виготовлення технічної документації на земельні ділянки та затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (в 2016 році - 243 заяви), на які  прийнято відповідні розпорядження.

          Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоринено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 В райдержадміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян. ( п.1 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

         З метою надання громадянам правової допомоги при райдержадміністрації створена і діє „Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги”, де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу  у Теофіпольському районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, районного центру зайнятості.

         За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 80 жителів району ( в 2016 році – 95 чоловік).

         У 2017 році було розроблено та затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

          Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2017 році здійснено перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації та сільських, селищних рад.

         За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались порушення допущені у роботі зі зверненнями громадян та розсилались структурним підрозділам  для усунення виявлених порушень.

          Згідно графіку у 2017 році здійснено 74 виїзних прийоми, на яких прийнято 151 чол. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.                             

         У райдержадміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон Довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу ПУ від 07.02.2010р.№109/2008).

         У 2017 році «гарячою» телефонною лінією «Запитай у влади», телефоном Довіри скористалася 37 жителів району.

         У 2017 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» двічі виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації: від 28.03.2017 №85/2017-р «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських, селищних радах району за 2016 рік», від 01.09.2017 №172/2017 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських, селищних радах району за І півріччя 2017 року».

         У 2017 році проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуальніші питання, які  турбують жителів району.

         Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації. (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують.   

     Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднювалися у засобах масової інформації та веб-сайті райдержадміністрації.

Звіт за 2016 рік

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних про роботу зі зверненнями громадян у Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування районна державна адміністрація направляє статистичний звіт про підсумки проведеної у 2016 році роботи згідно з вимогами зазначеного Указу за формою, що додається.

Районна державна адміністрація повідомляє, що за звітний період до райдержадміністрації надійшло 438 звернень від мешканців району (в 2015 році – 394 звернення), з них 250 – письмові  звернення та 188 - усні, а це, відповідно, на 14 звернень письмових менше  та на 58 усних звернень більше, ніж у 2016 році.

До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося 1180 громадян, що на 278 звернень більше, ніж у минулому році.        

До органів місцевого самоврядування надійшло 2350 звернень, що на 261 звернення менше, ніж у 2016 році. Із усієї кількості звернень є 24 повторних, 22 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло 152 звернення, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 150 звернень,  інвалідів – 256 звернень, ветеранів праці –  167 звернень, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 35 звернень,  «дітей війни» - 48 звернень.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання  аграрної політики та земельних відносин – 978 ( 34,6 %); питання соціального захисту - 363 (12,8 %),  охорони здоров’я  - 293(10,4 %).                                                                

За 2016 рік головою райдержадміністрації розглянуто 243 заяви про надання дозволу на виготовлення технічної документації на земельні ділянки та затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (в 2015 році на 60  заяв менше), на які  прийнято відповідні розпорядження.

Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоринено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 В райдержадміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян. ( п.1 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).        

З метою надання громадянам правової допомоги при райдержадміністрації створена і діє „Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги”, де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районного управління юстиції, відділу Держгеокадастру у Теофіпольському районі, районного центру зайнятості.

 За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 70  жителів району ( в 2016 році – 94 чоловік).

У 2016 році було розроблено та затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

 Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2016 році здійснено перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації та сільських, селищних рад.

  За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались порушення допущені у роботі зі зверненнями громадян та розсилались структурним підрозділам  для усунення виявлених порушень.

  Згідно графіку у 2016 році здійснено 86 виїзних прийоми, на яких прийнято 241 чол. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.                                

  У райдержадміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон Довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу ПУ від 07.02.2010р.№109/2008).

  У 2016 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» двічі виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації.

 У 2016 році проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуальніші питання, які  турбують жителів району.

  Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації. (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують.     Затверджені головою графіки опубліковувались в районній газеті «Життя Теофіпольщини». Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднювалися у засобах масової інформації та веб-сайті райдержадміністрації.

        

Версія для слабо- зорих