Публічна інформація | Інформація про систему обліку інформації, якою володіє апарат Теофіпольської районної державної адміністрації
Інформація про систему обліку інформації, якою володіє апарат Теофіпольської районної державної адміністрації

Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату райдержадміністрації, підлягають обов’язковій реєстрації.

Для реєстрації документів, що надходять до РДА та надсилаються нею, розпоряджень голови райдержадміністрації в апараті адміністрації застосовуються відповідні підсистеми системи обліку документів: «Вхідні документи», «Вихідні документи», «Облік звернень громадян», «Облік доручень голови», «Облік розпоряджень голови».


Зазначена система дозволяє забезпечити виконання таких функцій:
– реєстрацію та облік вхідної кореспонденції;
– реєстрацію та облік вихідної кореспонденції;
– реєстрацію та облік звернень громадян;
– реєстрацію та облік розпоряджень голови райдержадміністрації;
– реєстрацію та облік доручень голови райдержадміністрації;
– контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, розпоряджень РДА та доручень керівництва РДА;
– пошук документів за основними реквізитами та ключовими словами.

Розпорядження голови РДА

Вакансії

Про затвердження переліку відомостей, що становлять службову інформацію

Приєднані документи:

Перелік відомостей, що становлять службову інформацію Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації Про доступ до публічної інформації
Переглядів: 39
Всого переглядів вкладених ресурсів: 1621
Версія для слабо- зорих