Підліткам бракує батьківської уваги та спілкування – головний психотерапевт області Лілія Брухнова
Підліткам бракує батьківської уваги та спілкування –  головний психотерапевт області Лілія Брухнова

Поділитися новиною:

Підліткам бракує батьківської уваги та спілкування – головний психотерапевт області Лілія Брухнова

Такі висновки фахівець робить після кожного спілкування з сучасними школярами. До освітніх закладів Хмельницького Лілія Брухнова навідується регулярно із тематичними зустрічами. Черговий урок «Основ здоров’я» у 6 класі Хмельницького колегіуму №16 імені Володимира Козубняка присвятили темі агресії, насилля та жорстокості у сім`ї та шкільному колективі.

Під час діалогу головний лікар Хмельницького обласного психоневрологічного диспансеру змогла допомогти школярам «відкритися». Так, вони розповіли про проблеми у стосунках з батьками: діти досить часто не знаходять розуміння у старших, а тому не мають з ким поділитися власними переживаннями. А ще учні запропонували лікарю аналогічну зустріч організувати з їхніми батьками та пояснити, як потрібно спілкуватися з дітьми.

Також Лілія Степанівна допомогла школярам проаналізувати агресивні дії відносно однокласників. Вона пояснила, що жорстокість і сила не додають авторитету. Так само не потрібно копіювати чиюсь поведінку або наслідувати те, що побачив у соцмережах. Адже досить часто такі випадки закінчуються погано. Психотерапевт пояснила, що насилля породжує лише ще більше насилля і зло. Розповіла також, що нецензурні слова, що часто у своєму лексиконі використовують і школярі, не є атрибутом дорослої людини, а лише підкреслюють відсутність культури у будь-кого. Дала психотерапевт і так зване «домашнє завдання» – створити у класі дружню атмосферу та налагодити приязні стосунки навіть з тими, з ким раніше не товаришували.

Головний лікар Хмельницького обласного психоневрологічного диспансеру впевнена, що такі пізнавальні уроки допоможуть донести до дітей, що насилля – це зло і емоції, якими вони не можуть керувати. Варто знати і батькам, що виховання, перш за все, починається із сім`ї: має бути постійна комунікація з батьками, старшими братами чи сестрами. Бо діти хочуть бути почутими. Тому, запевнила Лілія Брухнова, такі уроки запобігання насиллю, агресії та жорстокості у родині та шкільному колективі, мають намір організовувати й надалі.

Інна Левінська,

Хмельницький обласний Центр здоров’я

Джерело:http://www.adm-km.gov.ua/?p=33761

Web-адреса: rdatf.gov.ua/news/id/3221 | Переглядів: 55Дата публікації: 12:23 12.02.2018
Версія для слабо- зорих