Створення фундаменту успішності дитини в умовах НУШ
Створення фундаменту успішності дитини в умовах НУШ

Поділитися новиною:

Створення фундаменту успішності дитини в умовах НУШ

На сучасному етапі розвитку суспільства, зокрема освітньої сфери, проблема співпраці між дошкільним закладом та початковою школою завжди була актуальною і належить до числа найважливіших.

Відповідно до річного плану роботи районного методичного центру відділу освіти 15 лютого 2018 року на базі Святецького ЗДО «Орлятко» (завідувач  Тетяна Кухар) відбулося районне методичне об’єднання завідувачів закладів дошкільної освіти району з проблеми  «Професійний розвиток педагогів в умовах сучасних освітніх змін». Мета творчої зустрічі: опрацювати нові підходи до  організації освітнього процесу щодо гармонійного розвитку особистості дитини у період дошкільного дитинства та старту шкільного життя. У роботі РМО взяли участь 12 керівників закладів дошкільної освіти.

Завідувач Святецького ЗДО «Орлятко» Т. М. Кухар провела екскурсію закладом дошкільної освіти, познайомила присутніх з його роботою. Під час практичної частини РМО присутні відвідали заняття з елементами ігротренінгу  «Щоб збулась солодка мрія, завітайте на гостину», яке провела вихователька О. О. Цмік та взяли участь у майстер-класі «Виготовлення журавлика» (техніка «оригамі») - вихователька Ю. В. Козлюк.

  Під час теоретичного блоку методист методичного центру відділу освіти О.І.Рудюк акцентувала увагу керівників на основних аспектах діяльності керівника закладу освіти в умовах впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа». Керівник РМО завідувачів ЗДО І. В. Огніста розкрила проблему «Перше перехрестя: дитина між дитсадком і школою»  та шляхи іі вирішення, завідувач Святецького ЗДО Т. М. Кухар виступила з питання «Створення фундаменту успішності дитини в умовах НУШ». У ході методичного рингу керівники визначали завдання, аспекти, форми здійснення наступності ЗДО і школи, створювали модель «майбутнього учня».  Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій між першими її сходинками – дошкільною і початковою ланками забезпечить формування фундаменту успішності особистості майбутнього першокласника  Нової української школи – наголосила Олена Рудюк.

Своєрідною родзинкою заходу стала презентація «лепбуків» - новітнього способу організації навчальної діяльності з дошкільниками і молодшими школярами.  На завершення семінару вироблено методичні рекомендації та учасники отримали матеріали, які зможуть використати у подальшій роботі.

За матеріалами РМЦ

Web-адреса: rdatf.gov.ua/news/id/3263 | Переглядів: 147Дата публікації: 20:31 16.02.2018
Версія для слабо- зорих