"Комфортність обслуговування користувачів, як показник роботи бібліотеки".
\"Комфортність обслуговування користувачів, як показник роботи бібліотеки\".

Поділитися новиною:

"Комфортність обслуговування користувачів, як показник роботи бібліотеки".

19 липня 2018 року у Теофіпольській ЦРБ проведено методичний день для працівників бібліотек – філіалів на тему «Бібліотека – користувач:формула успіху» на якому обговорювалися проблемні питання, сучасні аспекти роботи бібліотек, висловлювалися думки про нові методики проведення заходів. Відкрила навчання директор ЦБС Рудик Світлана Анатоліївна лекцією "Комфортність обслуговування користувачів, як показник роботи бібліотеки".

«Ресурси і послуги сучасної бібліотеки у відповідності до потреб громади» - тема консультації провідного методиста ЦРБ Синюк Наталії Борисівни. Заступник директора з питань обслуговування дітей Конвалюк Надія Віталіївна провела годину порад «Літо в бібліотеці»  та ознайомила присутніх з  Всеукраїнськими конкурсами, які проводяться у 2018 році.

На заході був присутній Дмитро Кадай –  провідний інспектор Теофіпольського  районного сектору ГУ ДСНС України у Хмельницькій області,  який нагадав що ж повинні  знати та робити  працівники, аби створити безпечні умови в своїх закладах  та наголосив на дотриманні правил «Інструкції з пожежної безпеки».

Web-адреса: rdatf.gov.ua/news/id/4215 | Переглядів: 76Дата публікації: 08:07 20.07.2018
Версія для слабо- зорих