Ізяславське управління ГУДФС у Хмельницькій області

                                                                                   

30602, Хмельницька обл.,

Теофіпольський р-н

смт. Теофіполь,

Вул. Небесної сотні, 25,

тел. 03844 3-03-26

 

Режим роботи

З понеділка по четвер – 9 год. 00 хв. – 18 год. 00 хв.

У п’ятницю – 9 год. 00 хв. – 16 год. 45 хв.

У суботу – 9 год. 00 хв. – 13 год. 00 хв.

Обідня перерва 13 год. 00 хв. – 13 год. 45 хв.

Неділя – вихідний.

В останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статі 49 Податкового кодексу України  (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 ПКУ), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хв.

 

 

Попередній запис на прийом проводиться щоденно:

             - в приймальній відділення за телефоном  (03844) 3-03-26

             - працівником, відповідальним за особистий  прийом   (03844) 3-03-26

Інваліди всіх груп приймаються позачергово у будь-який робочий час

Прийом громадян у позаробочий час і святкові дні здійснюється за попереднім записом.

 

Адміністративні послуги, які можна отримати

 

Назва адміністративної послуги

1

Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків 

2

Внесення до паспорта громадянина України  (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта 

3

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

4

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

5

Реєстрація розрахункових книжок

6

Внесення установи (організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій  

7

Перереєстрація установи (організації) у Реєстрі неприбуткових організацій та установ

8

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)   

9

Підтвердження статусу податкового резидента України

10

Реєстрація платника єдиного податку

11

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку

12

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку

13

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність

14

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)

15

Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку

16

Засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами

17

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби

 

Адміністративні послуги, для отримання яких у Головному управлінні можна звернутися через ЦОП та отримати у Центрі результати їх наданя:

 

18

Видача ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями

19

Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями

20

Видача ліцензії на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту)

21

Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання  спирту)

22

Видача ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами

 

23

Видача дубліката ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами

24

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання 

 

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:


1. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела виплачених доходів та утриманих податків.
3. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами.
4. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді.
5. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримати доступ до мережі Інтернет через Wi-fi.
6. Надання податкових консультацій.
7. Надання доступу до публічної інформації.
8. Запис на прийом до посадових осіб.
9. Приймання вхідної кореспонденції.
10. Приймання податкової звітності.
11. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.

 

 

 

Переглядів: 763
Всього переглядів вкладених ресурсів: 5259
© Використання матерiалiв сайту Теофіпольської районної державної адміністрації дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на сайт Теофіпольської районної державної адміністрації