Робота зі зверненнями громадян | Підсумок роботи зі зверненнями громадян
Підсумок роботи зі зверненнями громадян

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи з зверненнями громадян в

райдержадміністрації за І квартал 2019 року

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 103 звернення від мешканців району, з них 62 письмових  звернення та 41 усне.

Із усієї кількості звернень є 4 повторних, 7 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло – 2 звернення; членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 7 звернень;  осіб з інвалідністю – 10 звернень; ветеранів праці – 1 звернення; «дітей війни» – 2 звернення; від пенсіонерів – 18 звернень.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання  соціального захисту – 54 %; комунального господарства – 11%; праці і заробітної плати – 11%.                                       

Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоренено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом районної державної адміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України (п.1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

Відповідальною особою за роботу зі зверненнями громадян згідно з посадовою інструкцією є головний спеціаліст відділу юридичного, організаційного забезпечення, документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян, який здійснює свою роботу згідно з Положенням про відділ, затвердженим розпорядженням голови  райдержадміністрації від 12.04.2018 року №110/2018-р, посадовою інструкцією, яка затверджена 13.11.2018 року.

Робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно до щоквартальних планів роботи райдержадміністрації та узгоджених із ними планів роботи відділу.

Згідно з Указом в райдержадміністрації розроблені та затверджені розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.12.2018 року №334/2018-р «Про затвердження графіків прийомів громадян і проведення перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2019 році» графіки проведення:

особистого прийому громадян в Теофіпольській районній державній адміністрації;

виїзних особистих прийомів громадян керівництвом Теофіпольської районної державної адміністрації у населених пунктах району;

«гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади» в Теофіпольській районній державній адміністрації;

перевірок структурних підрозділів Теофіпольської районної державної адміністрації і звітування їх керівників з питань додержання  законодавства про звернення громадян.

Згідно із затвердженим графіком станом на 01.04.2019 року здійснено 13 особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Прийнято 17 громадян.

З початку року відбулося 6 виїзних прийомів громадян, що становить 100 % від запланованих. Прийнято 17 громадян.

У райдержадміністрації функціонує «Гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади» (тел.3-12-34). З початку року нею скористалося 7 чоловік.

З початку року проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Комісією розглянуто 3 звернення громадян Теофіпольського району. З них на 3 дано роз’яснення.

Станом на 01.04.2019 року до Теофіпольської райдержадмі­ністрації надійшло 62 письмових звернення громадян, що на 20 більше ніж за відповідний період минулого року.

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалося  на засіданні колегії райдержадміністрації 31 січня 2019 року та прийняте відповідне розпорядження голови адміністрації від 01.02.2019 року №18/2019-р «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських та селищних радах району за 2018 рік» з конкретними пунктами та строками виконання.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Звернення реєструються в журналах реєстрації письмових звернень та реєстраційно-контрольних картках. На кожному зверненні наявні резолюції з термінами виконання. Не дотримання термінів розгляду звернень не виявлено. Заявники повідомляються письмово. Справи формуються згідно з Інструкцією з  діловодства за зверненнями громадян.

В письмових відповідях вказується на порядок оскарження у разі відмови (згідно ст.15, 19  Закону України «Про звернення громадян»).

 

        

 

Перший заступник

голови адміністрації                                                                                                                                                                  П.Вільшинський

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи з зверненнями громадян в

райдержадміністрації, її структурних підрозділах, сільських,

селищних радах за 2018 рік

 

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних про роботу зі зверненнями громадян у місцевих державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування районна державна адміністрація направляє статистичний звіт про підсумки проведеної у 2018 році роботи згідно з вимогами зазначеного Указу за формою, що додається.

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 285 звернень від мешканців району (в 2017 році – 274 звернення), з них 174 письмових  звернення та 111 усних, а це відповідно на 34 письмових звернення більше та на 23 усних звернень менше, ніж у 2017 році.

До структурних підрозділів районної державної адміністрації звернулося 1123 громадянина, що на 118 звернень менше, ніж у минулому році.

До органів місцевого самоврядування надійшло 4825 звернень, що на 256 звернень більше, ніж у 2017 році.

         Із усієї кількості звернень є 30 повторних, 53 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло – 373 звернення; членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 168 звернень;  осіб з інвалідністю – 257 звернень; ветеранів праці – 157 звернень; учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 21 звернення; «дітей війни» – 276 звернень.

         Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання аграрної політики та земельних відносин – 1665 (32 %); соціального захисту – 1096 (21 %); забезпечення законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації – 475 (9 %); комунального господарства – 250 (5 %).                                       

За 2018 рік районною державною адміністрацією розглянуто 90 заяв про надання дозволу на виготовлення технічної документації на земельні ділянки та затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (в 2017 році – 140 заяв), на які прийнято відповідні розпорядження.

Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоренено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом районної державної адміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України (п.1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

В районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян (п.1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

З метою надання громадянам правової допомоги при районній державній адміністрації створена і діє «Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги», де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення районної державної адміністрації, відділу  у Теофіпольському районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, районного центру зайнятості.

За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 93 жителя району (в 2017 році – 80 чоловік).

Згідно графіку у 2018 році здійснено 44 виїзних прийоми, на яких прийнято 82 чоловік. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно з вимогами чинного законодавства (п.6 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

У районній державній адміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

У 2018 році «гарячою» телефонною лінією «Запитай у влади», телефоном довіри скористалася 13 жителів району.

У 2018 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виносилося на розгляд розширеного засідання колегії районної державної адміністрації та було прийнято відповідне розпорядження голови адміністрації: від 30.03.2018 року №97/2018-р «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських та селищних радах району за 2017 рік».

У 2018 році проведено 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуальніші питання, які  турбують жителів району (п.3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації (п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

Відділом юридичного, організаційного забезпечення, документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують (п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднювалися у засобах масової інформації та веб-сайті районної державної адміністрації (п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

        

 

Перший заступник голови районної

 

державної адміністрації                                                                                                                                                          П.Вільшинський

 

 

І Н Ф О Р  М А Ц І Я

про підсумки роботи з зверненнями громадян в

райдержадміністрації, її структурних підрозділах, сільських,

селищних радах  за  2017 рік

 

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних про роботу зі зверненнями громадян у Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування загальний відділ повідомляє, що:

За звітний період до райдержадміністрації надійшло  274 звернення від мешканців району (в 2016 році – 438 звернень), з них 140 – письмових  звернень та 134 - усних, а це відповідно на 62 звернення письмових та на 6 усних звернень менше, ніж у 2016 році.

До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося 1337 громадян, що на 157 звернень більше, ніж у минулому році.        

До органів місцевого самоврядування надійшло 2128 звернень, що на 222 звернення менше, ніж у 2016 році.

 Із усієї кількості звернень є 10 повторних,  13 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло - 57 звернень, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 50 звернень,  інвалідів – 128 звернень, ветеранів праці – 13 звернень, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1 звернення,  «дітей війни» - 37 звернень.

Найбільш актуальними питаннями, котрі порушували жителі району у своїх зверненнях, були питання аграрної політики та земельних відносин – 642 (29 %);  соціального захисту - 580 (24 %),  забезпечення законності та охорони правопорядку, запобігання корупції – 84 (3 %), житлової політики – 83 (3%) .            

 У 2017 році 373 непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю з державного бюджету виплачено кошти в сумі 147 529 гривень, з них:

- 255 – особи з інвалідністю та діти з інвалідністю на суму 90 625 гривень, - - 118 - непрацюючі малозабезпечені особи на суму 90625,50 гривень.

Рішенням сесії районної ради від 18 березня 2016 року № 9-4/2016 було прийнято комплексну програму „Піклування” Теофіпольського району на 2016-2017 роки, на виконання якої за кошти районного бюджету відшкодовано  у 2017 році пільговим категоріям населення, за:

користування телефоном (абонплата) та встановлення телефону окремим категоріям громадян в сумі 81,7 тисяч гривень;

путівки на санаторно-курортне лікування окремим категоріям громадян - 55 тисяч гривень;

 компенсаційні виплати перевізникам за пільговий проїзд окремих категорій громадян - 435 тисяч гривень.

У 2017 році в кожній сільській раді були прийняті та фінансувалися Програми підтримки учасників АТО, осіб які приймають участь у антитерористичній операції, та членів їх сімей.

         За рахунок коштів сільських та селищних рад у 2017 році на виконання заходів передбачених  у цих програмах профінансовано:

         - одноразова допомога                  - 195 500 гривень;

         - на придбання дров             - 35 210 гривень;

         - виплачено коштів на безкоштовне харчування дітей учасників АТО у ДНЗ та навчальних закладах    - 72 526 гривень

         З метою покращення обслуговування населення у приймальні громадян райдержадміністрації на інформаційних стендах розміщено законодавчо-нормативну базу з питань розгляду звернень громадян, зразки заяв, графіки особистих, виїзних прийомів, роботи «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади» керівництва райдержадміністрації, буклети та інформаційні брошури щодо порядку захисту прав громадян у суді, надання правової і соціальної допомоги учасникам АТО.

У 2017 році відділом «Теофіпольське бюро правової допомоги Старокостянтинівського місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги скористалося 6 учасників АТО.

                                               

За 2017 рік головою райдержадміністрації розглянуто 140 заяв про надання дозволу на виготовлення технічної документації на земельні ділянки та затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (в 2016 році - 243 заяви), на які  прийнято відповідні розпорядження.

          Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоринено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 В райдержадміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян. ( п.1 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

         З метою надання громадянам правової допомоги при райдержадміністрації створена і діє „Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги”, де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу  у Теофіпольському районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, районного центру зайнятості.

         За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 80 жителів району, з них 13 учасників АТО ( в 2016 році – 95 чоловік).

         У 2017 році було розроблено та затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

          Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2017 році здійснено перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації та сільських, селищних рад.

         За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались порушення допущені у роботі зі зверненнями громадян та розсилались структурним підрозділам  для усунення виявлених порушень.

          Згідно графіку у 2017 році здійснено 74 виїзних прийоми, на яких прийнято 151 чол. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.                              У райдержадміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон Довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу ПУ від 07.02.2010р.№109/2008).

         У 2017 році «гарячою» телефонною лінією «Запитай у влади», телефоном Довіри скористалася 37 жителів району.

         У 2017 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» двічі виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації: від 28.03.2017 №85/2017-р «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських, селищних радах району за 2016 рік», від 01.09.2017 №172/2017 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських, селищних радах району за І півріччя 2017 року».

         У 2017 році проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуальніші питання, які  турбують жителів району.

         Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації. (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують.    Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднювалися у засобах масової інформації та веб-сайті райдержадміністрації.

 

 

                                                            Загальний відділ апарату

                                                                                                                                               райдержадміністрації

 

 

 

І Н Ф О Р  М А Ц І Я

про підсумки роботи з зверненнями громадян в

райдержадміністрації, її структурних підрозділах, сільських,

селищних радах  за  2016 рік

Районна державна адміністрація інформує, що за звітний період до райдержадміністрації надійшло 438 звернень від мешканців району (в 2015 році – 394 звернення), з них 250 – письмові  звернення та 188 - усні, а це, відповідно, на 14 звернень письмових менше  та на 58 усних звернень більше, ніж у 2016 році.

До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося 1180 громадян, що на 278 звернень більше, ніж у минулому році.        

До органів місцевого самоврядування надійшло 2350 звернень, що на 261 звернення менше, ніж у 2016 році.

Із усієї кількості звернень є 24 повторних, 22 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло 152 звернення, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 150 зверненьінвалідів – 256 звернень, ветеранів праці –  167 звернень, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 35 звернень,  «дітей війни» - 48 звернень.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання  аграрної політики та земельних відносин – 978 ( 34,6 %); питання соціального захисту - 363 (12,8 %),  охорони здоров’я  - 293(10,4 %).                                                                 

За 2016 рік головою райдержадміністрації розглянуто 243 заяви про надання дозволу на виготовлення технічної документації на земельні ділянки та затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (в 2015 році на 60  заяв менше), на які  прийнято відповідні розпорядження.

Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоринено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 В райдержадміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян. ( п.1 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).        

З метою надання громадянам правової допомоги при райдержадміністрації створена і діє „Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги”, де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районного управління юстиції, відділу Держгеокадастру у Теофіпольському районі, районного центру зайнятості.

За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 70  жителів району ( в 2016 році – 94 чоловік).

У 2016 році було розроблено та затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2016 році здійснено перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації та сільських, селищних рад.

За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались порушення допущені у роботі зі зверненнями громадян та розсилались структурним підрозділам  для усунення виявлених порушень.

Згідно графіку у 2016 році здійснено 86 виїзних прийоми, на яких прийнято 241 чол. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.    

У райдержадміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон Довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу ПУ від 07.02.2010р.№109/2008).

У 2016 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» двічі виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації.

У 2016 році проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуальніші питання, які  турбують жителів району.

 Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації. (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують. Затверджені головою графіки опубліковувались в районній газеті «Життя Теофіпольщини». Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднювалися у засобах масової інформації та веб-сайті райдержадміністрації.

_______________________________________________________________________

 

        

 

Особиста  доповідь

 першого заступника   голови   районної державної

 адміністрації перед головою обласної державної адміністрації про

стан роботи зі зверненнями громадян за 8 місяців 2016 року

 (на виконання  пункту 2 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  

№ 109/2008 року „ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»)

 

За 8 місяців 2016 року до районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, органів місцевого самоврядування надійшло 3142  звернень від жителів району.

До райдержадміністрації надійшло 296 звернень від громадян, що на 181 звернення більше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, з них   158 – письмові звернення та 137  - усні.

За тематикою найбільше звернень надійшло з питань:

1. Житлової субсидії – 50 чол., з них 45 – позитивно, 5 – надано вичерпні роз’яснення та соціальної допомоги – 13 чол., з них 10 – позитивно, 3 – надано вичерпні роз’яснення.

2. Аграрної політики і земельних відносин – 15 чол.

3. Про підвищення орендної плати за користування земельними ділянками - 5 чол. та  інші – 71.

 Усім заявникам субсидія та соціальна допомога призначена відповідно до вимог чинного законодавства.

Орендна плата за користування нерозподіленими земельними ділянками, що знаходяться за межами населених пунктів сільських рад району  встановлена в розмірі 10% та орендна плата за не витребувані частки (паї) – 5%

Переважна більшість звернень - від багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів.

До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося   788 чоловік.

До органів місцевого самоврядування надійшло 2058 звернення громадян.

Від учасників війни та бойових дій надійшло - 48 звернень, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 50 звернень, інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів – 397, учасників ліквідації  наслідків аварії  на ЧАЕС – 46.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання соціального захисту -  765 питань (24%), аграрної політики та земельних відносин -  628 питань (20 %);  праці та заробітної плати – 356 питань (12%), забезпечення дотримання законності та правопорядку – 239 питань ( 7 %).    

Від органів влади вищого рівня з початку року до райдержадмі­ністрації надійшло 132 звернень. З них відповідно:

ВРУ   - 7

облдержадміністрації - 11,

 Хмельницького обласного контактного  центру – 120;

За тематикою найбільше звернень надійшло з питань призначення житлової субсидії  та соціальної допомоги.                                                           

Крім того, за 8 місяців 2016 року головою райдержадміністрації розглянуто 183 заяви на виділення, приватизацію, взяття в оренду та припинення права користування земельними ділянками, на які  прийнято відповідні розпорядження.

З метою надання громадянам безкоштовної юридичної допомоги при райдержадміністрації створена і  діє „Громадська приймальня”, де чергування  здійснюють спеціалісти з  юридичною освітою  апарату районної державної адміністрації, управління  соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу Держгеокадастру Теофіпольського району.

За звітний період правом безкоштовної і консультативної допомоги скористалось  49 жителів  району.

Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян за 8 місяців 2016 року здійснено перевірки у 8  структурних підрозділах райдержадміністрації та 16 сільських, селищних радах району.

За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались зауваження  до  роботи зі зверненнями громадян  з метою усунення виявлених порушень.

Згідно графіку виїзних прийомів громадян за звітний період 2016 року здійснено  57 виїзних прийоми громадян, на яких прийнято 114  жителі району. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.       У райдержадміністрації постійно функціонує «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», а також телефон Довіри, на які  у визначені дні можуть звернутися жителі району із своїми  наболілими проблемами.

За звітний період   питання про стан  роботи із зверненнями громадян двічі (у січні та серпні) виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації (від  03.08.2016 року № 194/2016-р «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських, селищних радах району у 1 півріччі 2016 року»).

За 8 місяців  2016 року проведено 8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися  та аналізувались найактуальніші питання, які  турбують жителів району.

Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоринено практику  визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих рішень. Керівництвом райдержадміністрації узято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 В райдержадміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян.

Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів громадян, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях жителі висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації.

Звіт звернення 2015

__________________________________________________________________________

Підсумок роботи зі зверненнями громадян
 

Робота із зверненнями громадян займає важливе місце в діяльності районної державної адміністрації і організована у відповідності до вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/ 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

            Кожен громадянин може без обмежень і перешкод звернутись до керівників органів державної влади в письмовій чи усній формі.  

            За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 146 звернень від мешканців району, що на 114 звернень менше, ніж у 2012 році, з них 81 – письмове звернення, та 65 - усні, а це відповідно на 9 звернень письмових більше та на 123 звернення усних менше, ніж у 2012 році.

До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося 1032 чоловіка, що на 296 менше, ніж у минулому році.        

            До органів місцевого самоврядування надійшло 2905 звернень, що на 122 звернення менше, ніж у 2012 році.

            Із усієї кількості звернень є 28  повторних, 9 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло 134 звернення, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 229 зверненьінвалідів – 200 звернень, ветеранів праці –  228 звернень, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 14 звернень,  «дітей війни» - 162 звернення.

            Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання  аграрної політики та земельних відносин - 727 (23,3%); питання соціального захисту - 665 (21,3%),  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 366 (12%), комунального господарства - 323 (10,3%).                                                                

За 2013 рік головою райдержадміністрації розглянуто 51 заяву на виділення, приватизацію, взяття в оренду та припинення права користування земельними ділянками, на які  прийнято відповідні розпорядження.

             Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоринено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 В райдержадміністрації запроваджено постійний контроль за організа-цією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян. ( п.1 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).    

            З метою надання громадянам правової допомоги при райдержадміністрації створена і діє „Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги”, де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районного управління юстиції, відділу Держземагенства у Теофіпольському районі, районного центру зайнятості.

            За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 98  жителів району.

            У 2013 році було розроблено та затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

             Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2013 році здійснено перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації та сільських, селищних рад.

            За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались порушення допущені у роботі зі зверненнями громадян та розсилались структурним підрозділам  для усунення виявлених порушень.

             Постійно удосконалюються існуючі та запроваджуються нові форми роботи із зверненнями громадян. В районі традиційними стали виїзні прийоми громадян (п.6. Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

 Згідно графіку у 2013 році здійснено 72 виїзних прийомів, на яких прийнято 162 жителя району. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.                                            

            У райдержадміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон Довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу ПУ від 07.02.2010р.№109/2008).

            У 2013 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» двічі виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації.

            У 2013 році проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуаль-ніші питання, які  турбують жителів району.

            Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлю-ються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації. (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

            Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують.    Затверджені головою графіки опубліковувались в районній газеті. Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюдню-валися у засобах масової інформації та веб-сайті райдержадміністрації.

Приєднані документи
Переглядів: 492
Всього переглядів вкладених ресурсів: 492
Версія для слабо- зорих