ЦНАП | НОВИНИ ЦНАПу
НОВИНИ ЦНАПу

Впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 14.07.2020 № 2409/5 впроваджується оновлене програмне забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в період з 00.00 05 серпня 2020 року до 23.59 16 серпня 2020 року, якщо більш ранній термін закінчення цього періоду не визначено в оголошенні, розміщеному на веб-сайті Мін'юсту.

У зв’язку з тим, що відбуватиметься перенесення даних зі старого реєстру до нового, відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради не буде здійснюватися прийом документів для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Також починаючи з 18.00 7 серпня до 16 серпня 2020 року не будуть працювати:

– портал usr.minjust.gov.ua (повне відключення);

– обмін даними між ЄДР та органами державної влади (повне відключення);

– сервісна послуга у формі прикладного програмного інтерфейсу ЄДР (API) (повне відключення);

– сервісна послуга з обробки статистичних та/або аналітичних даних (повне відключення);

– «Он-лайн будинок юстиції» (у частині взаємодії з ЄДР);

– публікація відкритих даних з ЄДР.

Просимо вибачити за тимчасові незручності та запланувати проведення реєстраційних дій (реєстрацію юридичних осіб та ФОП, зміну директора, внесення змін до зареєстрованих даних тощо) до 05 серпня або ж після 16 серпня 2020 року.

 

Сервіс « Електронна черга»: порядок реєстрації громадян на оформлення біометричних документів

(інтерв’ю начальника УДМС О.М.Панькова)

Протягом 20-ти останніх років ми спостерігали швидкий розвиток технологій, які за короткий час докорінно змінили наше життя. Поступово еволюціонують державні сервіси, що змінюють звичні всім черги на декілька кліків у комп’ютері або смартфоні. Саме про електронні сервіси, які запровадженні Державною міграційною службою України маємо змогу поговорити із начальником Управління ДМС України в Хмельницькій області Олегом Паньковим.

Олег Михайлович, що таке електронні сервіси і яка їх кількість налічується на сьогодні?

Електронні сервіси-це всі види послуг і сервісу, які надаються за допомогою електронних засобів (як наприклад за допомогою інтернету). Вони створені з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС України. Станом на сьогодні, Міграційною службою України запроваджено 15 електронних сервісів, за допомогою яких особа може здійснити наступні дії, зокрема:

 -перевірити стан оформлення паспорта;

- записатися в чергу на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у вигляді ID-картки;

- отримати платіжні реквізити для оплати вартості закордонного паспорту та ID-картки;

- отримання консультації щодо оформлення біометричних документів у інтерактивному режимі через Viber та Telegram;

- заздалегідь перевірити транслітерацію(ПІБ) у закордонному паспорті та ID-картці;

- перевірити дійсність паспорта за базою даних «Недійсні документи»;

- обрахувати термін перебування в Україні (для іноземців) за допомогою «Міграційного калькулятора»;

- отримати інформацію щодо територіального підрозділу за відповідним кодом;

- подати звернення через електронну приймальну;

- подати відгук про якість отримання адміністративних послуг в територіальному підрозділі ДМС України та ін..

- Ці сервіси доступні усім громадянам?

Сервіси розраховані на повнолітніх громадян України, які бажають отримати адміністративні послуги, що входять до компетенції ДМС України. Варто зазначити, що всі електронні сервіси є змістовними та важливими. Вони містять не лише законодавчу базу, яка регламентує надання адміністративних послуг громадянам, але й додаткову інформацію, що слугує інформаційним доповненням до сервісу.

Ви згадали про сервіс «Електронної черги», розкажіть будь ласка, як саме відбувається реєстрація?

Сервіс «Електронна черга»- електронна система організації прийому фізичних осіб за попереднім записом або згідно з поточною чергою з можливістю запису за допомогою онлайн-сервісу, через термінали, а також Єдиний державний портал адміністративних послуг та інші інтернет- портали.

Реєстрація в електронній черзі за допомогою онлайн-сервісу здійснюється фізичною особою самостійно шляхом заповнення відповідної форми на сайті ДМС України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/online.html.

Після реєстрації в електронній черзі за допомогою онлайн-сервісу фізичній особі на зазначений нею під час реєстрації номер телефону надсилається SMS-повідомлення про реєстрацію, у якому зазначаються орган ДМС, номер у черзі, дата та час прийому. Звертаємо увагу, що одна реєстрація означає надання однієї послуги одній особі. За потреби отримання послуги дитиною батьки (опікуни, піклувальники) реєструють її в електронній черзі окремо.

Що робити мешканцям регіону у разі відсутності місць у черзі?

Відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі. Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі (за наявності) та ще третина – це поточна черга «сьогодні на сьогодні».

Чи можуть працівники Міграційної служби впливати на роботу електронної черги?

Система електронної черги функціонує централізовано в автоматизованому режимі, тому працівники територіальних підрозділів не мають технічної можливості впливати на її роботу.

Де ці сервіси знаходяться та як ними користуватись?

Сервіси доступні на офіційному веб-сайті ДМС України. Для користування ними достатньо зайти на сайт та обрати необхідний сервіс. За допомогою простих та зрозумілих покрокових підказок ознайомитися з інформацією щодо отримання однієї із послуг. Усі електронні сервіси є безоплатними та доступними у будь-який час.

Окрім цього, для зручності громадян, у територіальних підрозділах Міграційної служби та у місцях вільного доступу громадян розміщені інформаційні буклети з QR-кодами, за допомогою яких можна власноруч за лічені хвилини записатись до електронної черги на оформлення біометричних документів.

Куди мешканцям області можна звертатись у разі виникнення питань, які входять до компетенції міграційної служби?

Мешканцям області можна звертатись на телефон «гарячої лінії» Управління за номером: (0382)65-03-06 та (093)203-07-06 або ж безпосередньо до територіальних підрозділів Міграційної служби за місцем проживання, де фахівцями буде надано консультаційну допомогу усім

 

«Паспорт громадянина України у вигляді ID-картки - вимога сьогодення»

(Інтерв’ю начальника Управління Панькова О.М.)

  • Олеже Михайловичу, сьогоднішнє інтерв’ю з Вами присвячено паспорту громадянина України у вигляді ID-картки. Розкажіть, будь ласка,  про цей документ?

Паспорт громадянина України у формі ID-картки є   документом,  що посвідчує особу та  підтверджує громадянство на території України. На сьогоднішній день ID-картка відповідає найсучаснішим міжнародним стандартам у сфері безпеки документів. Завдяки вбудованому електронному безконтактному носію (чіпу), який містить персональні та біометричні  дані власника її неможливо підробити або скопіювати.

  • Хто може стати власником цього документа?

Насамперед,  такий документ оформлюється громадянам, які досягли 14-ти річного віку (вперше).  Така адміністративна послуга для цієї категорії громадян є безкоштовною. Окрім цього, громадяни України можуть оформити ID-картку в разі:

  • втрати, викрадення або зіпсуття паспорта ще «старого» зразка;
  • оформлення паспорта (за бажанням особи) замість паспорта-книжечки зразка 1994 року;
  • оформлення паспорта в зв’язку із несвоєчасним вклеюванням фотокартки при досягненні особою 25- та 45-ти річного віку до паспорта-книжечки зразка 1994 року;
  • наявності змінної інформації (наприклад зміна прізвища);
  • виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
  •  закінчення терміну дії.
  • Які умови його отримання?

Під час отримання ID-картки власнику необхідно самостійно ввести цифрові комбінації- персональні ідентифікаційні номери (ПІН1 та ПІН2) та персональні авторизаційні коди (ПАК1 та ПАК2), а надалі- забезпечити конфіденційне зберігання цієї інформації. Варто зазначити, що вказані цифрові комбінації не зберігаються жодними системами ДМС, а містяться лише на чіпі ID-картки.

ПІН1 призначений для ідентифікації та авторизації доступу до безконтактного електронного носія, а ПІН2- для накладення електронного цифрового підпису.

У разі неправильного введення кожного з ПІН-кодів тричі поспіль, можливість виправлення буде автоматично заблоковано. Для розблокування цієї можливості власнику ID-картки потрібно буде ввести відповідний ПАК-код: у разі блокування ПІН1 ввести ПАК1, а в разі блокування ПІН2-ПАК2. Якщо ж ПАК-коди буде введено неправильно 10 разів поспіль, така можливість також автоматично заблокується.

Важливо, що якщо власник паспорта не пам’ятає своїх ПІН- та ПАК-кодів і доступ до безконтактного електронного носія заблоковано, його ID-картка не втрачає чинності і нею можна користуватись протягом термін її дії. Однак, у даному випадку використання ID-картки буде частково обмеженим.

Якщо ж власник ID-картки бажає користуватись своїм паспортом у повному обсязі, йому потрібно буде звернутися до будь-якого підрозділу ДМС для оформлення нового паспорту.

Ви згадуєте про електронний цифровий підпис особи, мова про який йдеться також у постанові КМУ №302 від 25.03.15 року «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України». Навіщо він та яким чином особа зможе ним користуватись?

Електронний цифровий підпис(далі-ЕЦП) буде вноситись (після прийняття відповідного законодавства) до безконтактного електронного носія паспорта громадянина України у формі ID-картки з метою забезпечення отримання громадянами України адміністративних послуг, що надаються в електронному вигляді, а також для забезпечення прав громадян України при укладанні цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформленні доручень іншим особам для представництва перед третьою особою, посвідчення особи власника паспорта та підтвердження громадянства України із застосуванням ЕЦП. Він використовуватиметься для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюватиметься з використанням електронних документів, відповідно до Закону України «Про довірчі електронні послуги».

Електронний цифровий підпис- ефективне рішення для всіх, хто користуватиметься новітніми технологіями. Адже, всі документи, які будуть підписані таким підписом, можуть бути передані до місця призначення за лічені секунди. Всі учасники електронного документообігу отримують рівні можливості незалежно від їх фізичного розташування.

 

-  Який термін виготовлення та  вартість ID-картки?

За оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки сплачується адміністративний збір, розмір якого складає:

- 345 грн (за 20 робочих днів);

-  471 грн (за 10 робочих днів).

Для отримання цієї адміністративної послуги потрібно звернутись до територіального підрозділу міграційної служби за місцем реєстрації, подати всі необхідні документи та, як результат, отримати паспорт громадянина України у вигляді ID-картки. Особи, які оформлюють паспорт у віці 14-18 років, термін дії становить 4 роки, а після 18 років -  такий документ чинний протягом 10 років.

  • Де можна оформити паспорт нового зразка?

Всі територіальні підрозділи міграційної служби області здійснюють прийом громадян на оформлення біометричних документів. Контактна інформація територіальних підрозділів Управління знаходиться на офіційному вебсайті Державної міграційної служби України. Громадяни можуть також звернутись на телефон «гарячої лінії» Управління за номером:(0382) 65-03-06 та отримати фахову консультативну допомогу щодо адміністративних послуг, які надаються ДМС України.

Варто зауважити, що у територіальних підрозділах міграційної служби області запроваджено сервіс електронної черги, завдяки якому, мешканці області можуть зареєструватися онлайн  через офіційний вебсайт ДМС України для отримання адміністративних послуг по оформленні паспорту громадянина України нового зразка та для виїзду за кордон.

Окрім цього,  оформити біометричні документи можна через Центри надання адміністративних послуг, які знаходяться за адресами:  

м.Хмельницький, вул. Соборна, 16;

м.Кам’янець-Подільський, вул. Майдан Відродження, 1;

м.Славута, вул. Миру, 102;

м.Полонне, вул. Лесі Українки, 95 В.

Які переваги цього документа в порівнянні із паспортною книжечкою?

По-перше,  новий електронний документ поєднує в собі сучасний дизайн та високий рівень захисту від підроблення;

По-друге, за допомогою такого документа громадяни можуть із зручністю користуватися електронними сервісами, що поступово запроваджуються в різних сферах;

По-третє,  не менш приємною перевагою ID- картки над паспортом-книжечкою  стала можливість безперешкодного використання її для перетину державного кордону України для подорожей, наприклад до Грузії та Туреччини.

  • По завершенні нашої зустрічі хотілось би почути кількісні показники щодо оформлення біометричних документів міграційною службою області?

Протягом 11 місяців 2019 року Управлінням та його територіальними підрозділами оформлено та видано 46 тис. ID-карток та 98 тис. закордонних паспортів, тоді як за аналогічний період 2018 року оформлено та видано близько 41 тис. ID-карток та 133 тис. закордонних паспортів.

 


Адміністративний збір за проведення реєстраційних дій

щодо юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців – 2020 рік

 

Призначення платежу

Розмір адміністративного збору

Строк державної реєстрації

Сума, грн.

За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника:

За державну реєстрацію:

за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об'єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв'язку з юридичною особою;

у розмірі 0,3 від прожиткового мінімуму

для працездатних осіб

24 години

630 грн.

у розмірі 30% від 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

170 грн.

за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця

у розмірі 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

210 грн.

у розмірі 30% від 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

60 грн.

За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі:

за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об'єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв'язку з юридичною особою, на підставі документів, поданих в електронній формі

у розмірі 75% від 0,3 від прожиткового мінімуму

для працездатних осіб

24 години

430 грн.

у розмірі 30% від 75% від 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

130 грн.

за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця, на підставі документів, поданих в електронній формі

у розмірі 75% від 0,1 від прожиткового мінімуму

для працездатних осіб

24 години

140 грн.

у розмірі 30% від 75% від 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

40 грн.

 

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру:

Призначення платежу

Розмір адміністративного збору

Строк державної реєстрації

Сума, грн.

 за надання витягу в паперовій формі

у розмірі 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

110 грн.

за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі

у розмірі 0,07 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

150 грн.

за надання витягу в електронній формі

у розмірі 75% від 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

70 грн.

за надання відповідного документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі

у розмірі 75% від 0,07 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

24 години

100 грн.

 Якщо відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» певним особам має надсилатися виписка з Єдиного державного реєстру, розмір адміністративного збору збільшується на добуток 0,01 прожиткового мінімуму для працездатних осіб та кількості таких осіб.

 

Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.

 З 01 січня 2020 року прожитковий мінімум для працездатних осіб установлено в розмірі 2102 гривня 

 


Адміністративний збір за державну реєстрацію речових

прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 2020 рік

 

Призначення платежу

Розмір адміністративного збору

Строк державної реєстрації

Сума, грн.

за державну реєстрацію права власності

у розмірі 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

5 робочих днів

210 грн.

у розмірі 1 прожитковий мінімум

для працездатних осіб

2 робочих дні

2100 грн.

у розмірі 2 прожиткових мінімуми

для працездатних осіб

1 робочий день

4200 грн.

у розмірі 5 прожиткових мінімумів

для працездатних осіб

2 години

10510 грн.

за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)

у розмірі 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

5 робочих днів

110 грн.

у розмірі 0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

2 робочих дні

1050 грн.

у розмірі 1 прожитковий мінімум

для працездатних осіб

1 робочий день

2100 грн.

у розмірі 2,5 прожиткових мінімуми

для працездатних осіб

2 години

5260 грн.

за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки

у розмірі 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

2 робочих дні

110 грн.

за державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальних дій

у розмірі 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

 

210 грн.

за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

у розмірі 0,04 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

1 робочий день

80 грн.

за отримання інформації з Державного реєстру прав, витягу в паперовій формі)

у розмірі 0,025 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

1 робочий день

50 грн.

за отримання інформації з Державного реєстру прав, витягу в електронній формі)

у розмірі 0,0125 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

1 робочий день

30 грн.

за надання інформації адвокатам, нотаріусам (під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав

у розмірі 0,04 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

 

80 грн.

 

 

 Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.

   

 З 01 січня 2020 року прожитковий мінімум для працездатних осіб установлено в розмірі 2102 гривня 

 

Плата за надання відомостей з Державного земельного кадастру

у 2020 році

 

Згідно з частиною 1 статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2020 року у розмірі 2102 гривні. Відповідно до частини 3 статті 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр» за надання відомостей з Державного земельного кадастру справляється адміністративний збір:

 

Розмір плати за надання послуги, гривень

Найменування послуги

Відсоток розміру мінімального прожиткового мінімуму

Сума, грн.

За витяг з Державного земельного кадастру про:

 

 

земельну ділянку

0,05

105,10

обмеження у використанні земель

0,055

115,60

Землі в межах адміністративно-територіальних одиниць

0,06

126,10

За довідку, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

0,06

126,10

За викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)

0,03

63,10

 

Приєднані документи
Переглядів: 1758
Дата публікації: 10:50 10.01.2017
© Використання матерiалiв сайту Теофіпольської районної державної адміністрації дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на сайт Теофіпольської районної державної адміністрації