Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату райдержадміністрації, підлягають обов’язковій реєстрації.
Для реєстрації документів, що надходять до РДА та надсилаються нею, розпоряджень голови райдержадміністрації в апараті адміністрації застосовуються відповідні підсистеми системи обліку документів: «Вхідні документи», «Вихідні документи», «Облік звернень громадян», «Облік доручень голови», «Облік розпоряджень голови».
Зазначена система дозволяє забезпечити виконання таких функцій:
– реєстрацію та облік вхідної кореспонденції;
– реєстрацію та облік вихідної кореспонденції;
– реєстрацію та облік звернень громадян;
– реєстрацію та облік розпоряджень голови райдержадміністрації;
– реєстрацію та облік доручень голови райдержадміністрації;
– контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, розпоряджень РДА та доручень керівництва РДА;
– пошук документів за основними реквізитами та ключовими словами.
Про затвердження переліку відомостей, що становлять службову інформацію
© BingoBest - розробка сайтів та програмного забезпечення | Теофіпольська районна державна адміністрація Хмельницької області >>> |