Робота зі зверненнями громадян | Робота зі зверненнями громадян | Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Теофіпольській райдержадміністрації
Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Теофіпольській райдержадміністрації

ДОВІДКА

про проведення перевірки додержання законодавства про звернення громадян Теофіпольською райдержадміністрацією

відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008

№ 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» станом на 01.01.2019 року.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних про роботу зі зверненнями громадян у місцевих державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування районна державна адміністрація направляє статистичний звіт про підсумки проведеної у 2018 році роботи згідно з вимогами зазначеного Указу за формою, що додається.

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 285 звернень від мешканців району (в 2017 році – 274 звернення), з них 174 письмових  звернення та 111 усних, а це відповідно на 34 письмових звернення більше та на 23 усних звернень менше, ніж у 2017 році.

До структурних підрозділів районної державної адміністрації звернулося 1123 громадянина, що на 118 звернень менше, ніж у минулому році.

До органів місцевого самоврядування надійшло 4825 звернень, що на 256 звернень більше, ніж у 2017 році.

         Із усієї кількості звернень є 30 повторних, 53 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло – 373 звернення; членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 168 звернень;  осіб з інвалідністю – 257 звернень; ветеранів праці – 157 звернень; учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 21 звернення; «дітей війни» – 276 звернень.

         Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання аграрної політики та земельних відносин – 1665 (32 %); соціального захисту – 1096 (21 %); забезпечення законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації – 475 (9 %); комунального господарства – 250 (5 %).                                       

За 2018 рік районною державною адміністрацією розглянуто 90 заяв про надання дозволу на виготовлення технічної документації на земельні ділянки та затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (в 2017 році – 140 заяв), на які прийнято відповідні розпорядження.

Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоренено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом районної державної адміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України (п.1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

В районній державній адміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян (п.1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

З метою надання громадянам правової допомоги при районній державній адміністрації створена і діє «Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги», де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення районної державної адміністрації, відділу  у Теофіпольському районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, районного центру зайнятості.

За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 93 жителя району (в 2017 році – 80 чоловік).

Згідно графіку у 2018 році здійснено 44 виїзних прийоми, на яких прийнято 82 чоловік. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно з вимогами чинного законодавства (п.6 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

У районній державній адміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

У 2018 році «гарячою» телефонною лінією «Запитай у влади», телефоном довіри скористалася 13 жителів району.

У 2018 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виносилося на розгляд розширеного засідання колегії районної державної адміністрації та було прийнято відповідне розпорядження голови адміністрації: від 30.03.2018 року №97/2018-р «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських та селищних радах району за 2017 рік».

У 2018 році проведено 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуальніші питання, які  турбують жителів району (п.3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації (п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

Відділом юридичного, організаційного забезпечення, документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують (п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднювалися у засобах масової інформації та веб-сайті районної державної адміністрації (п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).

        

 

 

Перший заступник голови районної

державної адміністрації                                                                                                                                         П.Вільшинський

 

 

 

ДОВІДКА

про проведення перевірки додержання законодавства про звернення громадян Теофіпольською райдержадміністрацією

відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008

№ 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» станом на 01.11.2018 року.

 

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування проведено перевірку організації роботи із зверненнями громадян Теофіпольською райдержадміністрацією.

Відповідальною особою за роботу зі зверненнями громадян згідно з посадовою інструкцією є головний спеціаліст відділу юридичного, організаційного забезпечення, документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян, який здійснює  свою роботу згідно з Положенням про відділ, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 12.04.2018 року №110/2018-р, посадовою інструкцією, яка затверджена 13.04.2018 року.

Робота зі зверненнями громадян ведеться  відповідно до щоквартальних планів роботи РДА та узгоджених із ними планів роботи відділу.

На виконання п.6 Указу головою райдержадміністрації затверджені графіки проведення: особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації; виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації; «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади».

Реєстрація та облік письмових звернень громадян і звернень, отриманих на особистих прийомах, здійснюється в окремих журналах

Згідно з цим Указом Теофіпольською райдержадміністрацією розроблені та затверджені графіки проведення:

особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації  (22.01.2018 року);

виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (28.12.2017 року, 28.03.2017 року, 28.06.2017 року, 28.09.2017 року );

графік проведення днів «гарячих» телефонних ліній «Запитай у влади» (28.12.2017 року, 28.03.2018 року, 28.06.2017 року, 28.09.2017 року).  

Згідно із затвердженим графіком станом на                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            01.11.2018 року здійснено 37 особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації,  що становить 100 % від запланованих. Прийнято 37 осіб. Безпосередньо  головою здійснено 16 прийомів або 100% від запланованих, прийнято 16 громадян.

З початку року відбулося 37 виїзних прийомів громадян, що становить 100 % від запланованих, на яких прийнято 72 громадянина.  З них головою проведено 14, прийнято 22 громадян.

З початку року проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Комісією розглянуто 9 звернень громадян Теофіпольського району, які  надійшли  від вищих органів влади до Теофіпольської райдержадміністрації. З них: дано роз’яснення – 5, відмовлено у задоволенні – 4.

Станом на 01.11.2018 року до Теофіпольської райдержадмі­ністрації надійшло 121 письмове звернення громадян, що на 2 більше ніж за відповідний період минулого року.

 За 10 місяців 2018 року до Теофіпольської райдержадміністрації звернулося 2 учасника АТО, 10 осіб з інвалідністю, 8 з багатодітних сімей, 4 одинокі матері.

Теофіпольською райдержадміністрацією забезпечується щоквартальне оприлюднення у ЗМІ та на офіційному веб-сайті узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, які надаються облдержадміністрації для узагальнення та надання їх Адміністрації Президента України.

 У райдержадміністрації функціонують телефони «гарячої» телефонної лінії “Запитай у влади” (тел.3-11-01, 3-12-32). З початку  року ними скористались 11 чоловік.

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалося  на засіданні колегії райдержадміністрації 29 березня 2018 року  та прийняте відповідне розпорядження голови адміністрації «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських та селищних радах району за 2017 рік» від 30.03.2018 року №97/2018-р з конкретними пунктами та строками виконання.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно (1 раз на тиждень) розглядається на апаратних нарадах.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з  діловодства за зверненнями громадян.

Звернення реєструються в журналах реєстрації письмових звернень та картках. На кожному зверненні наявні резолюції з термінами виконання. Не дотримання термінів розгляду звернень не виявлено. Заявники повідомляються письмово. Справи формуються згідно з Інструкцією з  діловодства за зверненнями громадян.

В письмових відповідях вказується на порядок оскарження у разі відмови (згідно ст.15, 19  Закону України «Про звернення громадян»).

 

Начальник відділу юридичного,

організаційного забезпечення,

документообігу, контролю та роботи

із зверненнями громадян                                                                                                                                                                    Г.Андрощук

Звіт за 2017 рік

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних про роботу зі зверненнями громадян у Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування районна державна адміністрація направляє статистичний звіт про підсумки проведеної у 2017 році роботи згідно з вимогами зазначеного Указу за формою, що додається.

Районна державна адміністрація повідомляє, що за звітний період до райдержадміністрації надійшло  274 звернення від мешканців району (в 2016 році – 438 звернень), з них 140 – письмових  звернень та 134 - усних, а це відповідно на 62 звернення письмових та на 6 усних звернень менше, ніж у 2016 році.

До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося 1337 громадян, що на 157 звернень більше, ніж у минулому році.        

         До органів місцевого самоврядування надійшло 2128 звернень, що на 222 звернення менше, ніж у 2016 році.

         Із усієї кількості звернень є 10 повторних,  13 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло - 57 звернень, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 50 звернень,  інвалідів – 128 звернень, ветеранів праці – 13 звернень, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1 звернення,  «дітей війни» - 37 звернень.

         Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання  аграрної політики та земельних відносин – 642 (29 %);  соціального захисту - 580 (24 %),  забезпечення законності та охорони правопорядку, запобігання корупції – 84          (3 %), житлової політики – 83 (3%) .                                                               

За 2017 рік головою райдержадміністрації розглянуто 140 заяв про надання дозволу на виготовлення технічної документації на земельні ділянки та затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (в 2016 році - 243 заяви), на які  прийнято відповідні розпорядження.

          Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоринено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 В райдержадміністрації запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, з’ясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян. ( п.1 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

         З метою надання громадянам правової допомоги при райдержадміністрації створена і діє „Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги”, де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу  у Теофіпольському районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, районного центру зайнятості.

         За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 80 жителів району ( в 2016 році – 95 чоловік).

         У 2017 році було розроблено та затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

          Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2017 році здійснено перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації та сільських, селищних рад.

         За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались порушення допущені у роботі зі зверненнями громадян та розсилались структурним підрозділам  для усунення виявлених порушень.

          Згідно графіку у 2017 році здійснено 74 виїзних прийоми, на яких прийнято 151 чол. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.                             

         У райдержадміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон Довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу ПУ від 07.02.2010р.№109/2008).

         У 2017 році «гарячою» телефонною лінією «Запитай у влади», телефоном Довіри скористалася 37 жителів району.

         У 2017 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» двічі виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації: від 28.03.2017 №85/2017-р «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських, селищних радах району за 2016 рік», від 01.09.2017 №172/2017 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації, сільських, селищних радах району за І півріччя 2017 року».

         У 2017 році проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуальніші питання, які  турбують жителів району.

         Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації. (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують.    Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднювалися у засобах масової інформації та веб-сайті райдержадміністрації.

Переглядів: 471
Дата публікації: 21:28 22.06.2016
© Використання матерiалiв сайту Теофіпольської районної державної адміністрації дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на сайт Теофіпольської районної державної адміністрації