rdatf.gov.ua/news/id/4744
 |
Поділитися новиною:
| На запитання громадян відповідав Петро Вільшинський |
На дзвінки мешканців району, які зателефонували на “гарячу” лінію, з метою вирішення проблемних питань, відповідав перший заступник голови районної державної адміністрації Петро Вільшинський. |
|
З метою оперативного реагування на найважливіші соціально-економічні проблеми в районі, налагодження зв’язку між райдержадміністрацією і населенням району, відповідно до Закону України «Про місцеві та державні адміністрації» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній державній адміністрації запроваджена постійно діюча «гаряча» телефонна лінія (телефон довіри).
Сьогодні на "гарячу" телефонну лінію надійшло два звернення: щодо проведення благоустрою, а саме вивезення сміття з вулиць Котовського та Набережної смт Теофіполь, а також стосовно надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.
Обидва питання були вірішені негайно. Дано доручення начальнику Теофіпольського ВУЖКГ Володимиру Пархомцю щодо забезпечення транспортного засобу та людей для забору сміття з вулиць. Стосовно другого звернення надано необхідний перелік документів.