Колегія райдержадміністрації
Колегія райдержадміністрації

Поділитися новиною:

Колегія райдержадміністрації

В залі засідань районної ради, під керівництвом першого заступника голови районної державної адміністрації Петра Вільшинського відбулось засідання колегії райдержадміністрації. Участь у засіданні взяли: керівник апарату районної державної адміністрації Олена Ковцун, заступник голови районної ради Роман Непотас, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району; сільські та селищні голови.

Розглянуто наступні питання: про здійснення заходів із удосконалення роботи відділу з питань  надання адміністративних послуг райдержадміністрації; про хід виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 25.05.2018 року №159/2018-р «Про роботу виконкомів Великолазучинської та Борщівської сільських рад щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади»; звіт про підсумки роботи архівного відділу районної державної адміністрації за 2018 рік; про підсумки  роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, сільських та селищних радах району за 2018 рік.

Одним із питань порядку денного, було питання про здійснення заходів із удосконалення роботи відділу з питань  надання адміністративних  послуг райдержадміністрації. З адміністративно-територіальними перетвореннями, децентралізацією повноважень владних структур невід’ємно пов’язано реформування системи адміністративних послуг. Практично всі громадяни країни є споживачами адміністративних послуг і від якості та комфортності надання таких послуг залежать стандарти життя людей та їх ставлення до влади.

Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) створено та функціонують в кожному районному центрі та місті обласного підпорядкування Хмельницької області.

Законом України «Про адміністративні послуги» (від 6 вересня 2012 року № 5203-VI), який розроблено з метою створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, запобігання проявам корупції під час надання адміністративних послуг, визначено основні засади діяльності суб'єктів надання адміністративних послуг, прав і обов'язків фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.

На виконання цього закону й було створено при райдержадміністрації Центр надання адміністративних послуг – це постійно діючий робочий орган районної державної адміністрації, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Матеріально-технічне та організаційне забезпечення діяльності Центру покладається на Відділ з питань надання адміністративних послуг Теофіпольської райдержадміністрації Хмельницької області, який здійснює функції з керівництва та відповідає за організацію діяльності Центру.

У своїй роботі Центр надання адміністративних послуг керується Конституцією України, Законом України «Про адміністративні послуги», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

Відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги» розроблено графік прийому суб’єктів звернень ЦНАП, який затверджено головою райдержадміністрації.

Сформовано нормативно-правову базу, на підставі якої діє ЦНАП, зокрема: положення про ЦНАП, регламент ЦНАПу, перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП.

Забезпечено дотримання нормативу площі приміщення ЦНАПу (105,9 м2) для секторів очікування (10 м2), інформування (10 м2), прийому (15,5 м2) та обслуговування (70,4 м2) для суб’єктів звернення. В ЦНАП облаштовано 10 робочих місць, зокрема 4 місця адміністраторів (з урахуванням керівника), що дає повноцінний формат надання адміністративних послуг за принципами «єдиного вікна» та «організаційної єдності».

У відповідності до розпорядження КМУ від 16.05.2014 №523-р упорядковано перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. Кількість видів адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, становить 131 одиниця (у тому числі ДДХ – 23). Розроблено інформаційні та технологічні картки, зразки заяв. Перелік адміністративних послуг визначається головою районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади. Цей перелік постійно змінюється відповідно до змін законодавства та потреб громадян.

З  2018 рік через Центр надання адміністративних послуг надано 7105 послуг (в середньому за місяць – 592). З них: реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців - 460, реєстрація речових прав на нерухоме майно – 2693, видача паспортних документів – 376, послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр – 3371, видача документів дозвільного характеру – 43, інші послуги – 162.

Найбільшу частку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, займають послуги з реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері земельних відносин.

Надходження за надані послуги через ЦНАП в 2018 році становлять:

до місцевого бюджету – 188,071 тис. грн.;

до районного бюджету – 337,12 тис. грн.

Роботу Центру забезпечують 4 адміністратори.

Надання адміністративних послуг через ЦНАП передбачає формат отримання послуг через адміністратора або безпосередньо суб’єктом надання адмінпослуг у приміщенні ЦНАПу.

В приміщенні Центру надання адміністративних послуг знаходяться Відділ з питань державної реєстрації райдержадміністрації та кадастрові реєстратори Відділу у Теофіпольському районі Головного управління Держгеокадастру, що покращує надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

До роботи у Центру залучені 12 суб’єктів надання адміністративних послуг.

Забезпечено роботу адміністраторів ЦНАПу з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно, Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

В Центрі надаються консультації як безпосередньо, так і в телефонному режимі. Також застосовується практика отримання заяв та надсилання результатів адміністративних послуг за допомогою поштового зв’язку.

За результатами розгляду питань прийнято відповідні розпорядження.       

 

 

Web-адреса: rdatf.gov.ua/news/id/5088 | Переглядів: 91Дата публікації: 14:34 31.01.2019
Версія для слабо- зорих