Третій Всеукраїнський форум #єдинийголос став успішним продовженням розвитку урядових комунікацій
Третій Всеукраїнський форум #єдинийголос став успішним продовженням розвитку урядових комунікацій

Поділитися новиною:

Третій Всеукраїнський форум #єдинийголос став успішним продовженням розвитку урядових комунікацій

Третій Всеукраїнський форум фахівців урядових комунікацій #єдинийголос став прикладом успішного обміну досвідом, ідеями та корисними напрацюваннями у цій сфері. Протягом двох днів спікери у режимі нон-стоп ділилися корисними та практичними кейсами.

Під час другого дня форуму на локації «PR vs антикризові комунікації: як швидко переключитися» було обговорено, як реагувати прес-службам у складних ситуаціях та за допомогою яких інструментів.

Зокрема, за словами PR-директора Укртелекому Михайла Шуранова,  головне завдання комунікаційників – забезпечити обізнаність громадян, у кризових ситуаціях – робити це потрібно вчасно і правдиво; не боятися визнавати свою провину. «Робота піарника – це бути посередником між бізнесом, своєю організацією, своїм шефом і зовнішньою аудиторією», - зазначив він.

А от начальниця управління зв’язків з громадськістю та ЗМІ Ощадбанку Юлія Євтушенко переконана, що «під час кризи керівник не повинен делегувати своїх обов’язків – він має координувати дії».

Водночас керуюча партнерка Quadrate 28 Corp. Валерія Іонан додала, що у кризових ситуаціях важливо, «відчувати таймінг»: «Не мовчати тоді, коли треба говорити, бо багато криз погіршується через несвоєчасність відповіді від сторони, яку інформаційно атакують».

PR-стратег Сергій Дідковський наголосив, що у комунікаціях «не можна робити нічого протизаконного і аморального, чинити будь-якого тиску -  морального чи психологічного, всього, що протирічить українському законодавству».

Також урядовим комунікаційникам порадили активніше працювати з лідерами громадських думок. За словами директорки з комунікацій СКМ, голови редакційної ради ТРК «Україна», співзасновниці проекту LiveLove Наталії Ємченко, для того, щоб переконати масову аудиторію – потрібно працювати з тим, кого люди будуть слухати, кому будуть довіряти і з ким у них сильні соціальні зв’язки. Вона також поділилася правилами роботи з лідерами громадських думок. Це, зокрема, рівність, безперервність, взаємність, братерство.

Як нові технології змінюють телевізійні новини розповів головний редактор телеканалу «Україна» Юрій Сугак. За його словами, завдяки технологіям глядач може потрапити по той бік екрану; стерто межі між телеекраном та соцмережами; з’явилися роботи-інформаційники тощо. «Сьогодні необхідно йти в ногу з часом, розуміти як розвиваються технології і активно їх використовувати у своїй роботі», - наголосив він.

За активну участь у соцмережах під час форуму представниця Пенсійного фонду України Ганна Швець отримала книгу Кріса Андерсона «Успішні виступи на TED. Рецепти найкращих спікерів», яку передав у подарунок Прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

У свою чергу комунікаційники також підготували подарунок для Глави Уряду: спеціальний креативний щоденник із записами побажань та подяк.

Насамкінець керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Роксалана Стадник висловила надію, що традиція проведення форумів продовжуватиметься, а робота в рамках роботи платформи «Єдиний голос» буде системною та конструктивною.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/tretij-vseukrayinskij-forum-yedinijgolos-stav-uspishnim-prodovzhennyam-rozvitku-uryadovih-komunikacij

Web-адреса: rdatf.gov.ua/news/id/5492 | Переглядів: 50Дата публікації: 08:38 20.05.2019
Версія для слабо- зорих