УНЗР при декларуванні: порядок його відображення у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
УНЗР при декларуванні: порядок його відображення у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Поділитися новиною:

УНЗР при декларуванні: порядок його відображення у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Теофіпольський районний сектор Управління Державної міграційної служби України в Хмельницькій області інформує

Відповідно до змін, які були внесені до Закону України «Про запобігання корупції», з 1 січня 2020 року суб’єктам декларування при заповненні декларації необхідно зазначати відомості про свій номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі та вказувати відповідні номери членів сім’ї.

Отже, УНЗР- це цифровий, незмінний ідентифікатор людини, який допомагає швидко та достовірно встановити особу.

Особа отримує цей номер ВИКЛЮЧНО під час оформлення біометричних документів, а саме: паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта для виїзду за кордон.

Він складається із 13 цифр, розділених текстовим символом “-“ та є незмінним протягом усього життя громадянина (не змінюється у разі зміни прізвища, імені або будь-яких інших відомостей).

Додатково інформуємо, що в разі відсутності у суб’єкта декларування або членів його сім’ї УНЗР передбачається можливість обрання суб’єктом декларування відповідного значення цього поля «∅ не застосовується».

Звертаємо увагу, якщо біометричний документ було втрачено, то відомості щодо УНЗР можна отримати у формі Довідки за заявою, особисто або законним представником, у будь-якому підрозділі міграційної служби. Дана послуга надається до 3-х робочих днів.

 

 

 

Web-адреса: rdatf.gov.ua/news/id/6084 | Переглядів: 197Дата публікації: 09:13 14.02.2020
© Використання матерiалiв сайту Теофіпольської районної державної адміністрації дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на сайт Теофіпольської районної державної адміністрації