Навчи бабусю і дідуся платити онлайн: НБУ випустив турботливе відео
Навчи бабусю і дідуся платити онлайн: НБУ випустив турботливе відео

Поділитися новиною:

Навчи бабусю і дідуся платити онлайн: НБУ випустив турботливе відео

Задля уникнення скупчення людей у приміщеннях банківських відділень ми рекомендуємо громадянам не відвідувати банки без нагальної потреби та активно користуватись онлайн-банкінгом, який дублює майже всі функції банківських відділень. Також ми просимо громадян скоротити використання готівки та переходити на безготівкові розрахунки.

НБУ закликає: утримайтеся від відвідування банків, переходьте на онлайн платежі!

 

Здоров'я та добробут громадян - пріоритетне завдання  Національного банку України в цей непростий час. Отримання фінансових послуг на час карантину має відбуватися безпечно для здоров’я громадян.

Банки працюють в звичайному режимі та продовжують безперебійно обслуговувати клієнтів у повному обсязі, частково перевівши обслуговування в дистанційну форму. Адже належна робота банківської системи в період карантину – необхідна умова функціонування української економіки та її швидкого одужання після епідемії та карантину.

Деякі банки відкоригували чи скоротили графік роботи відділень. Зокрема, це пов’язано з тим, що вони проводять технологічні перерви для провітрювання, дезінфекції та вологого прибирання.

Проте Національний банк закликає громадян утриматися від відвідувань відділень банків та користуватись банківськими послугами онлайн, адже перебування в людних закритих приміщеннях збільшує ризик підхопити вірус.

Особливо ми хочемо звернутися до молодого покоління. Якщо у вас є старенькі батьки, бабуся з дідусем чи інші родичі похилого віку, допоможіть їм розібратися в новітніх онлайн послугах банків, щоб вони змогли, до прикладу, сплачувати комунальні послуги, уникаючи місць громадського скупчення не наражаючи себе на небезпеку зараження COVID-19.

Якщо такої можливості немає, – не проблема. На період карантину можна не здійснювати комунальні платежі, а сплатити їх вже після завершення карантину. Водночас вам не загрожує ані штрафи чи пеня, ані відключення води, електроенергії чи газу. Передайте цю інформацію своїм батькам, бабусі з дідусем чи знайомим похилого віку.

Також звертаємо увагу та просимо повідомити усім своїм рідним і знайомим, що Національний банк не телефонує та не надсилає смс громадянам.

З усіх питань звертайтеся на "гарячу" лінію вашого банку. 

Ваше питання не було вирішено? 

Телефонуйте на "гарячу" лінію Національного банку

0 800 505 240 або надсилайте лист на адресу nbu@bank.gov.ua

Бережіть себе!

Web-адреса: rdatf.gov.ua/news/id/6275 | Переглядів: 79Дата публікації: 16:56 13.04.2020
© Використання матерiалiв сайту Теофіпольської районної державної адміністрації дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на сайт Теофіпольської районної державної адміністрації
Версія для слабо- зорих